Peringatan !!!

     Petua-petua di atas merupakan hasil dari koleksi petua-petua yg diamalkan oleh nenek moyang kita. Sebahagian dari petua dan rawatan tersebut telah dipermudahkan pada masa sekarang dengan kewujudan industri-industri herba. Ubat-ubat dari herba dapat diperolehi dengan mudah dari kedai-kedai.

     Peringatan:- Pastikan segala ubat-ubatan herba tersebut mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan. Sebaik-baiknya jika anda mengalami masalah kesihatan berkaitan alat sulit anda seperti keputihan dan sebagianya, berjumpalah dengan doktor untuk mendapat rawatan sewajarnya.

     Petua-petua senaman yang telah diberikan di dalam dokumen ini amat baik sekali untuk diamalkan sama ada anda belum atau sudah berkahwin. Ia telah diperakui oleh pakar-pakar kesihatan. Boleh disemak didalam laman-laman web antarabangsa. Gunakan keyword “kegel exercise” atau “pelvic exercise”. Disamping untuk kesihatan seksual ia juga amat baik untuk mengatasi gejala seperti kencing tak puas (incontinence) disebabkan otot-otot pelvik yang lemah.

     Akhirkata, kepada wanita wanita yang telah berkahwin, manafaatkan amalan dan petua petua ini terutama petua senaman untuk kebahagiaan rumahtangga anda. Jangan anggap bila dah berkahwin dan mempunyai anak, maka kesihatan seksual tak perlu diberi perhatian lagi. Itu kesilapan besar. Peringatan :- Segala petua-petua diatas jangan digunakan untuk tujuan maksiat.






Followers